heeisan <3

Har inte skrivit på länge, pga att jag har haft en virusinfektion på mina stämband samtidigt som jag hade feber. Så det var ingen höjdare precis. Men nu är man änltligen på bättringsvägen vilket är supers skönt! Man hade ju bestämt att träffa massa folk nu på lovet, kändes nästan som om man skulle behöva ringa o ställa in allt. Men det slapp man:D
Men i alla fall, nu e allt typ på topp igen. Sen så kommer älsklingen nog på onsdag med. Vilket som är något att se fram emot! Helt klart!
Folken som står på listan är:
Sanna & Zack
Tobias
Mells
Hampe
Felicia
sen e det bara o se om man kan få tag på alla o om dom kan träffas ;P
men men får se. Måste bli bättre på de här med uppdatering (A) heh


ajaah vi höres mina små änglar ;)<33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback