So what if it hurts me ?

har inte bloggat på länge. har inte vetat vad jag skulle skriva eller så.
varit en riktigt jobbig tid, har bråkat med vänner, förlorat marcus, är förvirrad över fredrik, och sen det jobbigaste, nicholas, mitt ex har tagit kontakt med mig och vill ha mig tillbaka. jag saknar honom somfan!
men jag tror inte jag klarar att ta tillbaka honom. speciellt inte när jag har känslor för någon annan...

varför ska allt vara så jävla jobbigt ?


jag säger alltid att, "jag klarar mig", "jag överlever". men gör jag det ?
jag pratade med annie för ett par dagar sen. hon sa att jag skulle börja ta hand om mig själv. och inte skita i hur jag mår. för att det inte var bra. och nu förstår jag vad hon menar.




So what if it hurts me?
So what it I break down?
So what if this world just throws me off the edge,
My feet run out of ground.
I gotta find my place.
I wanna hear my sound.
Don’t care about all the pain in front of me.
I just trying to be happy.
I just wanna be happy, yeah.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback