tjosan i trosan här går det hett till! ;) <3

Har märkt att min blogg vill inte alls som jag vill. Inläggen hamnar lite hipp som happ, antar att jag måste återställa designen till en tråkig original och sen göra om allt -.-
Hoppas bara att det funkar med !  Om det inte funkar så vetefan vad jag ska göra :o
Har sjukt tråkigt just nu, finns absolut ingenting att göra...

Tobias frågade om jag velat träffa honom idag, men svarade nej. Eftersom jag inte är frisk än så ville jag inte ut.
Då skrev han att han kunde komma hit, om jag va ensam hemma. Vilket jag inte är, så han kommer inte hit. Men tur är väl det, med tanke på hur mitt rum ser ut just nu xD. 

Heh, men ska "städa" lite nu.  Men skriver nog senare ikv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback