haai sweets <3

vet att jag inte skrivit på länge men har inte haft tillgång till internet-.- o sen har de inte funnits tid eller ork till att skriva. tyvärr, har varit massa med skolan o moppekortet. menmen kan ge er en kort samfatt av tiden ^^
jag har finaly fyllt 15, så nu får jag; köra moppe, knulla och köpa (på vissa ställe) energidricka LAGLIGT! ;D  vilket är so fucking awesome! det jag sätt fram emot mest är faxzi att få köra moppe.
så nu har jag en underbar svart honda mt5a, som står i garaget och bara väntar på att få kma ut på vägarna ;)
träffade älsk lite med, har varit tsm ett år nu. det är sjukt vad tiden har gått snabbt!
hmmmh mjao de va bara lite av det som hänt. men måste plugga! -.- tråååk, men nödvändigt.
over and out // feliciaa johansson♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback