heei alla sötnosar<3!

detta är mitt första inlägg i denna bloggen :)


va ju melodifestivalen igår, o en sak ska ni veta, jag HATAR Anna!!!
visst jag sjunger inte bra. men det gör fan inte hon heller!!
enligt mig skulle Salem al Fakir eller Darin gått vidare. men jag får ju så sällan som jag vill :P
men anna kmr nog inte klara sig så bra sen, hennes låt är för seg..

men vet ni vad´?  det är inte mitt fel iaf xD

imon blire skola, inte kul men inte hella tråkigt :P  jag ska inte säga att jag gillar skolan för då tror ni väl att jag e galen eller ngt, men skolan e ända tillfället jag har för att kunna träffa mina vänner. har utgförbud såå -.-

fan va jag saknar mina tjejor!! 8(  <3
men ja kmr ju träffa dom imon  =D vilket e väldigt (y'

ajaah vi höres imon:P


byee babies <33 :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback