heei honey <3

baby kom hit igår, han va jättenervös över att träffa alla;P jag försökte lugna honom men de funka inte-.-
men jag tror att han tyckte det var rätt trevligt ändå tillslut, haha. fast ifs vi spenderade mesta dels av tiden i min säng så ;) (aa' hihi. men när vi väl va uppe så var det foto time, Anders(mormors kille) hade sin kamera med sig och så hade han en ny rulle i den men inte tagit nåra bilder så han tog en på mig o nicke tsm, haha. ajaah men iaf jag och min bby hade en mkt trevlig tid tsm ;) vi börjar bli riktigt bra på att smyga (a) hihi. men serri asså vi lyckades ca 3-4 ggr under kvällen utan att ngn kom på oss. och nu menar jag medans folken var där, hihihi. sen när folket hade åkt hem, okuperade vi min morsas säng och lekte lite ;) (a) ni ska bara veta vad jag fick kämpa för att vara tyst(a) nej nu ska jag inte skriva mer dirty ;p
men iaf han sov här, och vi hade jättekul och skönt ;) (a)
men sen skulle han ju hem:'/ han åkte vid halv 4 typ. och saknar honom jättemkt nu :(




byee bitches ;) <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback