tjosan i trosan här går det hett till! :D <3

som ni vet så är jag singel :)
och i fredags vart jag på en date (a)
det var jättemysigt. han kom och hämtade mig runt halv 6. sen åkte vi hem till honom och va lite där ^^.
sen bar det av till hans bandy träning. när träningen var över åkte vi in till stan köpte mat på siesta, sen hem till honom igen ^) när vi kom hem så va det idol på tv. han vill absolut inte under några omständigheter titta på idol. men gissa vem som satt me idol på tvn 5 sec senare xD men iaf vi åt o sen gick vi in på hans rum för att kolla film:)
de skulle va en skräckis. men såfan heller de va en äcklis :o hoppade till 1 gång under hela filmen. men spydde nästan säkert 320 gånger :s urkobläfyfan, blir illamående bara vid tanken :s
men i övrigt var det ganska mysigt att ligga där (a)
när jag kom hem vart klockan halv 1 heh, ingen bra ide att komma hem då xD

men iaf kort fattat hade jag riktigt trevligt! :)
sen så igår, lördags :)
så va jag på photoshoot ! riktigt kul. tog lång tid och väldigt stressigt dock
annars helt okej. alla bilderna blev inte super men blev riktigt nöjd med dom flesta :)
bilderna kommer upp senare idag :)
idag Söndag :) 
ska upp till stallet nu iaf o hjälpa morsan. sen bire nog hem till maken min :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback