Stand up when it's all crashing down !

jag tycker faktiskt att jag har blivit lite duktig igen, med uppdaterandet :) !
förra veckan var ett levande helvete för min del. bråkade med typ allt och alla, höll på att förlora alla som står mig nära. äckligt jobbigt. men nu är det mesta löst iaf. och vissa blev kontakten bara bättre med.
hoppas att denna veckan blir bättre, lov nu så har massa tid att fortsätta lösa problemen.
sen ska man försöka hinna med att träffa folk också !:)
emma träffar man idag, och sen ska hon sova här :D mysmys! dock är hon på bup just nu, men hon kommer tbx runt 6 kanske.
ehum, va ska jag mer skriva.. :p
harinte den blekaste, så uppdaterar er senare :) <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback