~ Cleaning day ~

Haft en helt okej helg, chill fredag då det var sista dagen på praktiken. Sen igår så va jag en runda på stan med mella, köpte en ny halsduk som är helt underbar(!) & en "cup bra" som jag ska ha på nyår. Har ju en backless klänning som jag ska använda. & sen köpte jag ett par helmysiga mjukisbyxor på bikbok! Dock kommer jag få gå tillbaka med dom för det var ett inte lika helmysigt hål på dom. Vilket suger. Men men sånt händer! 
Idag ska jag städa lite sen skulle mella & nellie komma någon gång under dagen med. Nellie skulle vara mitt städsällskap, men får se när hon kommer. & mella ville ha hjälp med klippning & färgning. Så hon kommer nog inte allt för sent. 

Uschja, kolla klart på Disney dags äta frukost & sen börja på med städningen låter som en bra idé! 

Over and out sweethearts! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback