~ New in ~

 
Har äntligen fått hem min nya dator! OH YEAH! Är så fruktansvärt glad över att jag äntligen fått en riktig dator som funkar som  den ska! eller ja, fått & fått, snarare köpt. 
 Men i vilket fall, dagen i korta drag; Nellie kom hit vid halv tolv tiden, sen drog vi in till stan för att jag skulle hämta datorn & sen skulle vi äta thai thai, efter det blev det en kort runda på stan. Blev dock inte allt för mycket inhandlat då det va fööör mycket folk. Men fick i alla fall med mig en tavla, bodyscrub, lipliner & en mumsig ögonskugga! Så är ändå rätt nöjd med dagens inköp. 
Och haft en riktigt rolig dag/kväll med Nellie, så kan nog inte bli mycket bättre!
 
 
Men men, kommer nog fler bilder på datorn imon, 
Over and Out lovebirds



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback