~ badly broken ~

Har jag någon typ av utstrålning som säger att jag vill bli sårad? 
För jag har samma jävla otur varje gång, & jag börjar bli trött på det! Jag förtjänar ett bra förhållande med en bra kille. 
Men karma håller tydligen inte med. 
Trodde jag hittat en bra kille. En som man kan inleda en hälsosam relation med. Inte nödvändigtvis ett kärleks förhållande. Men som vänner i alla fall. Börjar fundera på om det är något allvarligt fel på mig eller om jag bara dras till rötägg. 
Visst har inte varit singel så länge, det har jag inte. Men jag har kommit sjukt långt sen då, jag försöker inte leta upp destruktiva relationer längre. Vilket är ett stort steg för mig. Jag har accepterat mina brister & arbetat med dom. 
Jag har blivit bättre! 
Men jag kan bli en ännu bättre version av mig själv, det vet jag! 
Det är jag fullt kapabel till, så länge jag tror på mig själv, & skulle jag någon gång tvivla. Så har jag mina vänner som pushar mig rätt. Något jag uppskattar enormt! 


You know,
I'm not alright,
this is where I draw the line!
I tried to run, I tried to hide.
But I'm so badly broken!


Over and out My darlings ! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback