~ Sappy Sunday! ~

Har kollat Pretty Little Liars hela dagen idag, har kommit till säsong tre nu. synd bara att det är säsongsuppehåll fram tills januari. Har kollat upp gymmet som Nellie är på, men dom hade fullt nu, så funderar på att gymma på Väggabadet tills de har ledigt på CityGym. Hoppas bara det är snart.. Har börjat kolla upp tips på vad man kan göra mer än att gymma för att gå ner i vikt. Hittat färdiga träningsscheman, men tror nog det är lättast att skapa ett eget. Sen kollar jag även upp vad som är bäst i kostform, men det verkar vara mest rekomenderingar med kött, & för mig som är vegitarian. Så passar inte det inte riktigt mig. Har hittat tips om att man kan äta keso, kesella/kvarg. Men man kan ju inte leva på det hela tiden. Om det är någon av Er som har bra tips så bring them on! Är i behov av så mycket tips & råd jag kan få! Vill verkligen gå ner i vikt, & vill verkligen lyckas! Vill helst vara smal & snygg till balen & studenten. Vilket är om ca 6/7 månader, så måste skynda mig. Minimum vikt är ju runt 70/75kg, men det är en bra bit tills det. & vill inte driva mig själv till ätstörningar igen för att kunna nå mitt mål, har varit så dum innan, & vill verkligen inte hamna där igen! No way in hell! Det är så inte värt det. Men har man en gång varit där, så är det lätt att man trillar dit igen, tyvärr. 
Time to strart the change ! 
 
 

Over and out my darlings ! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback