~ nails & lashes update ~

Har gått lite mer än en månad, och har inte lyckats smörja in naglarna dagligen. Men har gjort det så ofta jag kommit ihåg.
 
Efter att jag hade  filat bort det på nageln som var tunt pga att jag har haft tippar, så var mina naglar jättekorta. Och ändå hade jag inte filat bort riktigt allt. 
Nu lite mer än en månad senare, så har jag hyfsat starka och fina naglar. Fick inte exakt det resultat som jag hoppdes på, men perfektion tar tid, right? 
Så jag ska fortsätta smörja in naglarna, och se om jag får bättre resultat. 
 
När det kommer till mina ögonfransar har jag inte sett någon direkt förändring alls. De har varken blivit fylligare eller längre. Men kanske behövs mer tid där med. Så jag ska testa ett tag till. 


 
 
Over and Out! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback