~Valentine~

I morgon är det alla hjärtans dag, & jag kommer spendera den tillsammans med min lillasyster. Vi ska baka pizza & bara umgås! Förstår mig inte på alla som klagar över att dom är "ensamma" på alla hjärtans dag, vafan! alla är inte i ett förhållande! Du måste liksom inte vara med din pojk/flickvän, du kan vara med dina vänner, din familj. Andra som du älskar och vill ha i ditt liv.
Jag är singel, mår bra & är glad som det är. För jag vet att jag har min familj & mina vänner som älskar mig, minst lika mycket som jag älskar dom. Det finns alltid någon som älskar dig, även om du kanske inte vet om det. 
Så sitt inte & klaga över hur ensam du är, för du är aldrig ensam. 
Gör som jag, va med din bästa vän, eller dra ihop ett gäng. Vem vet, det kanske blir den bästa "valentines" på länge? Kärlek & förhållande i all ära, men ibland är det mycket roligare att hänga med sina vänner. 
För oftast har dina vänner funnits i ditt liv längre än din nuvarande pojkvän. 
 
Life is what you make it, never less, never more.
 
Over and Out!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback