~ a nice little update ~

Såå, skulle egentligen spenderat helgen i karlskrona. Men tyvärr så blev det inte så. Men nu får jag möjligheten till & fixa lite här hemma & så i stället. Vilket är rätt skönt, ska städa & eventuellt möblera om lite. 

I övrigt så är det inte jättemycket nytt som har hänt, har färgat om håret, så det är nu mera rosalila istället för rosarött. Jag ÄLSKAR min nya hårfärg, trivs så bra i den! 
Plus att jag var hos en tjej som heter jenny & fixade mina naglar, blev supernöjd & kommer lätt att gå till henne för att få naglarna fixade i fortsättningen. Kommer lägga en länk till både hennes instagram & facebook sida! 
 
Kanske lägger upp bilder på hur ommöblerningen blev, om jag orkar möblera om ens... 
Är lite latmask idag, men känns helt okej med tanke på att det är fredag! 
 
Min nya hårfärg: ( som inte vill fastna på bild!)

Mina fina naglar:

Jennys instagram  & hennes facebook
 
 
 
 
Over and Out!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback