~ Ovänner? ~

Bråkade med mella för någon dag sedan.. Tänkt rätt mycket på det, försökt se vad jag gjorde fel & vad jag gjorde för att hon skulle få ett sådant psykbryt rent ut sagt. Insett att jag kunde gjort vissa saker annorlunda, men det jag gjorde gav ändå inte henne någon rätt att säga eller göra det hon gjorde. 
Självklart är jag ledsen över att det blev såhär. Men samtidigt accepterar jag inte att hon gör så längre. Inte första gången som hon beter sig illa, hon har bett mig att dra åt helvete, & ändå har jag gått tillbaka att va hennes vän. 
Det börjar göra ont att få skit så, tror dock inte hon förstår det. 
Visst är väl inte världens bästa vän heller. Men alla har vi våra fel..
Jag är inte perfekt & det vet jag mycket väl! 


Over and Out 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback