Your fingertips across my skin <3

jag hatar att jag alltid faller så lätt,
men din blick gör mig knäsvag och dina ord,
din röst gör mig helt pirrig i magen.
samma känslor som förra gången.
samma attraktion, samma sensuella spänning.
när jag är med dig vill jag bara hålla om dig och aldrig låta dig gå,
och när du ler vill jag bara lägga mina armar om dig och kyssa dig.
fastän du ljög för mig och bara lekte med mig,
känner jag mig ändå trygg i din närhet.
det är sjukt att en människa kan ge en så många känslor.
Kärlek, osäkerhet, glädje, rädsla, trygghet, sorg.
men jag antar att det är så man känner,
när man är förälskad.
jag hatar att jag alltid faller så lätt,
men din blick gör mig knäsvag och dina ord,
din röst gör mig helt pirrig i magen.
samma känslor som förra gången.
samma attraktion, samma sensuella spänning.
när jag är med dig vill jag bara hålla om dig och aldrig låta dig gå,
och när du ler vill jag bara lägga mina armar om dig och kyssa dig.
fastän du ljög för mig och bara lekte med mig,
känner jag mig ändå trygg i din närhet.
det är sjukt att en människa kan ge en så många känslor.
Kärlek, osäkerhet, glädje, rädsla, trygghet, sorg.
men jag antar att det är så man känner,
när man är förälskad.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback