~ första dagen på sista veckan ~

Som jag skrev är detta första dagen på sista veckan på min praktik! Är rätt sorligt faktiskt, trivs så sjukt bra där. Alla är så snälla & trevliga. Men samtidigt längtar jag lite till skolan, komma hem tidigt & kunna göra något efter man har slutat mer än på helgerna. 
Längtar tills torsdag dock, ska både klippa mig, färga håret & fixa naglarna ju! Kommer bli så fin! 
Tycket att det ska bli julafton & nyår typ snart! Men vill inte spendera nyår själv, förra året så va jag ju med en massa vänner & visst det var väl kul. Men blev sånt kaos mot tolv slaget, så allt blev fucked up. Vill absolut inte ha det så i år, vill spendera det med både vänner, men också någon speciell. Har aldrig riktigt haft den där klassiska nyårskyssen. Någon speciell att fira in det nya året med, det hade varit kul. Men men, vem vet hur det blir? 
I övrigt så finns det väl inte jättemycket att skriva om egentligen, tyvärr. 
Hmmh* Jaha, vad ska jag nu skriva om då... 
Kanske dags att börja med städandet, hade behövts! 
 
Over and Out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback