~ lite sådär mitt i veckan ~

Jaha, då var det torsdag.. & slutar om mindre än en timme, sen ska jag träffa en polare en liten stund, men vad fan ska man göra sen? Visst att jag ska träffa Nellie, men det är ju när hon har slutat. & när det är har jag inte en aning om... 
Visstfan! jag är ju ledig imorgon! Riktigt nice. Ska ha en liten tjejkväll med Mella då, som inkluderar; hårfärgande, klippande, & allmänt tahandomsigsjälvande! Super mys! Ska se om jag lyckas komma ihåg att knäppa några bilder!
På lördag blir det eventuellt, party. But nothing is written in stone.. så vi får se hur det blir med den saken.

I övrigt va jag ju iväg i måndags & fixade naglarna. Blev väldigt nöjd, faktiskt precis som jag ville ha dom!
(*"dumma mig som inte har lagt upp bild på varken det eller min nya frilla!"*(bild på frillan kommer sen :*)) 
 
Over and Out love! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback