- Du va en ängel på jorden - 4 september 2012 -

Idag är det ett år se dan du lämnade oss, sorgen är fortfarande lika stor men lättare att hantera.
Saknaden efter dig är enorm. Ibland tror jag fortfarande att allt är en dröm och att du fortfarande finns kvar.
Men sen inser jag att det inte är så, att den ända drömmen är att du lever.
Jag har försökt göra dig stolt, men ibland är det så sjukt svårt. 

Jag önskar så innerligt att du fanns kvar, saker hade varit så mycket lättare då. 

Du fanns alltid där för mig, hjälpte mig igenom svåra tider så gott du kunde.
Och jag vet att det tärde på dig, det såg jag.
Men jag kunde inte släppa dig, till slut var jag tvungen.
Jag ångrar det något så fruktansvärt mycket. 

Men samtidigt var det för det bästa.
Jag hade aldrig klarat av din bortgång annars, det hade drivit mig till fördärvet.
Jag hade gått under. 



Lilla "Nisse", snart möts vi igen. <3

Trackback