DREAMS

Okej, trots allt som har hänt i helgen känns det bra nu ikväll. Känns även som att kommande vecka kommer bli asum! Har inga specifika planer så, mer än att jag ska hämta mina nya fåtöljer i slutet av veckan!
Sen i slutet av oktober ska jag färga håret och beställa dreads, sen i november ska jag få hem mina leggings som jag beställt från H&M. Så har en massa att se fram emot!

Har stora planer för mitt rum, börjar med att byta ut min gamla soffa mot fåtöljerna, sen blir det ommöblering! 
Vill även byta ut tvn och tv-bänken plus slänga ut skrivbordet. Anväder ju inte det längre, det bara står där och tar plats. Hade tänkt sätta ihop en wishing list för att visa lite vad jag vill ha på mitt rum! :) 

 


Jag tycker att dom är astuffa!

 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback