~ Studenten = Arbetslös ~

Jaha, då tar man studenten imorgon! 
Samtidigt som det ska bli kul så har jag lite ångest.  
Vad ska jag göra sen då? 
Hur ska jag klara mig? 
Har sökt jobb i Olofström, men finns ju ingen säkerhet att jag får det. Visst jag & Madde var på arbetsförmedlingen & skrev in oss i deras system. Men vi blir ju inte tillgängliga för jobb för ens efter studenten. Men förhoppningsvis så får både hon & jag jobb snart. Hade varit så skönt att ha framtiden säkrad, men det är inte lätt. 
Hoppas i alla fall att saker löser sig snart. För har hittat två lägenheter som jag är intresserade av. Den ena har jag första tjing på, pga att jag känner dem som bor där nu. 

Hade varit så fruktansvärt skönt med en egen lägenhet! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback