~ 12, 17 and 28 days left ~

Ja, då var det 12 dagar kvar till min födelsedag, 17 till balen & 28 till studenten. Riktigt skrämmande.. 
Har det mesta fixat till studenten & balen faktiskt, är bara lite som ska fixas. Min student klänning, som jag beställt från H&M i sista minuten, kommer i början på nästa vecka, den är väldigt simpel så hade velat pimpa den lite. Men vet inte hur. Sen skorna till balen köpte jag idag, men provade dem med strumpor på, så självklart var dem för stora när jag kom hem & provade dem så var dom liite för stora. Så får byta dem imorgon efter skolan. 
Allt annat är fixat, vilket är skönt som attan! Eller, ah, har ju lite annat som ska fixas med. Färga håret, fixa naglarna & göra fransförlängningen. Men det har jag bokat tid för, så allt är nästan fixat! 
Har även löst mitt lilla problem med balsminkning, gått & funderat i veckor på hur jag ska sminka mig. Sen idag så kollade jag runt lite på bilder & tutorials & hittade en jättefin sminkning anpassade för turkosa(teal) färgade klänningar. Visst, den är rätt så färgglad den med, men det är ljusa toner som passar perfekt! Lila, silver & brons/orange färgad. Låter kanske som en konstig blandning, men det lär funka riktigt bra. & ett plus är att tjejen som hade gjort sminkningen, hon hade rött överhår & svart underhår. Just like me! (lägger in en länk till videon lite längre ner.) Men i vilket fall, fast att det mesta är fixat, så är jag superstressad över allt annat. Vilket är så otroligt jobbigt. Har så mycket att göra, men har ingen fokus alls. Vilket gör mig ännu mer stressad. För har inte alls mycket tid kvar tills allt ska vara färdigt. Så hoppas att jag klarar detta. Annars får jag gå om 3an, & det är inte alls lockande. Inte när jag vet att jag kan allt som ska göras, men inte klarar av att sätta mig ner & göra det. 
Usch & fy! Men nu ska vi tänka positivt!.... Har väldigt svårt att hitta något positivt i detta just nu. Jag slutar skolan & blir arbetslös... Sååå kul! Usch, känner mig så negativ. Men jag är ingen negativ person i vanliga fall. Eller, beror väl på vilken sits jag är i. Brukar alltid säga, " det löser sig!", men känns inte som så nu.
Här är länken till videon: https://www.youtube.com/watch?v=aOetyHRyRMc
 
Jag kommer klara detta! 
Over and Out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback