~ new in! ~

Fixade mina naglar i måndags, blev super nöjd!  Köpte även hem två body mists en coconut passion & en pure seduction, i 125ml för 50kr/st.  Båda luktar super gott! 
Sen igår, (på min födelsedag, grattis till mig!) blev det att jag fixade fransförlängning! Blev jättefint! Känner mig så fin nu, med både fina naglar & långa fransar! 
Fick en jättefin blomma av Madde i födelsedags present, riktigt gulligt av henne! 
Sen har det väl inte hänt så mycket mer, har ett hyfsat händelselöst liv! Även på min födelsedag! 
Idag blir det skolan & sen träffa Mella en rudan sen hem till Madde. Fick även ett litet medelande att min glossybox har kommit, så ska väl hämta ut den med. Sen måste jag hem & städa lite. Är ju dock långledig sen. Men hade varit skönt att ha det gjort, så man slipper tänka på det när man är ledig. 
 
Bilder på allt kommer senare, antingen ikväll, eller imorgon! 
 
 
Over and Out



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback