halli <3

är snart 2 veckor sen jag skrev sist. jag har haft ganska mycket att göra. städa, förbereda inför skolan och massa mer.
schemat vi fått är ganska chill ^) hoppas bara att det förblir så med. nu första veckorna brukar dom annars ändra schemat ganska mycket :p
mjajah, de blir nog helt okej ändå även om dom skulle ändra.
dagen idag har varit helt okej.
vaknade runt 7 -8 imorse, trött somfan. (väckt av morsans väckarklocka -.-)
startade upp datan
sen tv + frukost :)
fastnade framför tvn kollandes på något barnprogram på nikelodeon ;D (a)
sen bestämde man tid med mannen och träffa henne :D
cyklade till ica i ösregnet xD ganska kul, tro det eller ej ;D
handla lite där, sen drog mells hem till sitt och jag drog hem till mitt :p
sen när man kom hem va de tv o data igen xD
käkade lite sen fastnade man framför tvn tittandes på "the real life of RJ burger" och  "life as liz"(y'
sen nu så sitter man här. trött som fan. men orkar inte gå o lägga mig xD
imon ska man hem till hampee tsm me mells, och ha photoshoot där :D ska bli kul, tror jag, hoppas jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback