1 års dag! :D

idag har jag varit bloggare i 1år! det är sjukt! :D
kalla mig egoistisk, men jag gillar faktiskt att sitta o läsa min egen blogg,
bara för att se hur jag förändrats under ett år. och jag har förändrats ganska mycket.
jag har också gått från att må jättedåligt till att må bra och sen tillbaka till dåligt igen.
men jag har klarat det. ibland ensam och ibland med hjälp av mina underbara vänner.

BTW ; det är bara fyra dagar kvar till jul!  dock har ingen förutom mina vänner (som jag bett inte köpa ngt!), frågat vad jag önskar mig. eller jo, min morbror har frågat, så han vet på ett ungefär vad jag önskar mig :)
ajaah, ni får ha det så bra ! :)


'*-☆What does not kill you, Only makes you stronger☆-*'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback