haaei <3

jag vill skriva en massa men vet fan inte vad som jag ska sriva.

sista dagen på praon 8( vilket suger! sista gången 9orna hade sin ÖverBraiga musikal, vilket också suger 8(!
ajaah nu över till lite braiga saker: det är HELG! :DD
det är bara 2veckor kvar tills min fiesta :D
hmmh va kan man mer skriva*-)

(hunörsvängning)

jag är både trött och lite ledsen:/ jag antar att de som säger att man bara kan lita på sig själv, har rätt. jag blir bara sviken hela tiden. och nu mitt i allt. jag hatar när folk tycker synd om mig, tittar på mig med den där blicken, du vet den där man får när det hänt något eller när folk får veta något om en som kanske inte är så trevligt :
jag hatar det.  jag orkar inte mer sånt.  just nu vill jag bara skita i alla och vad alla sagt om mitt beroende.  min "hemlighet". min mormor idiotförklarade mig när hon fick veta. de i skolan "tyckte synd om mig".  
just nu vill jag ta en cigg o supa mig full! jag vill förlora all kontroll. bara släppa taget om verkligheten och låta fantasin skena iväg. bara drömma mig bort till en plats där allt är "bra" om det nu någonsin kan vara riktigt "bra"... jag sitter inte och tycker synd om mig själv nu om du tror det. jag sitter inte och bara oh va synd det är om mig  buhu 8'(. vafan alla mår skit någon gång, alla har det skit någon gång. inget är perfekt.  alla har vi våra brister. jag vill bara skriva av mig lite. och sen om det låter som om jag är självmords benägen elr något så ber jag om ursäkt..


alla tycker typ synd om mig för att jag växt upp utan pappa och inte träffat han på snart 11 år. jag tycker mer synd om dem som tvingas bo varrannan vecka. tänk att tvingas va hos mamma ena veckan, sen helt hoff poff så ska man till pappa.
visst hade det varit kul att veta vem min pappa är och så men man vänjer sig. enligt mig, så har jag ingen pappa. spelar ingen roll vad folk säger. att " alla har en pappa " men isf är min död. för jag är som död för honom då är  han som död för mig. nej nu orkar jag inte skriva mer. får se om jag skriver ngt imon ;P


ajaah seeas <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback