He's my everyday hero ! <3

asså jag blev så jävla förbannad på de jävla fucking nolifes  som tog min cykel ( faständenvalåst ) och slängde den i en jävla buske. ooh har sånt jävla damp på dom! menmen skrämde dom o sa högt och tydligt till mells att jag skulle ringa en jag kände "inom polisen". när jag tog upp telen, ringde jag morsan. då börja dom skrika "den ligger i busken!" men jag bara igga det. sen stog jag där o prata med morsan om polisanmällan o massa sånt :P sen precis när jag lagt på så kommer jonas hans lillbrosha o en annan gåendes. tja jonas skriker jag, han vänder sig om, hälsar o går mot oss. de som slängt i väg min cykel börjar tissla o tassla, känner HON, HONOM!??!?! :O :S. men iaf sen stog vi där o snacka lite, de va inte bara jag mells o jonas utan hansbrosha o 1 till :P
sen säger jag till han att dom hade tagit min cykel o slängt den i busken. och han bara; ska jag hämta den till dig? jag bah, ja,tack om du vill så :)
han gick bor till busken o lyfter upp min cykel o jag ska inte säga vad jag tänkte då (a)
men men iaf jag tackade, snackade lite med dom o sen bar det av hem.
men kort fattat 
Jonas, you are my everyday hero ! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback