What day is it? And in what month?

jag har sån blogg lust men vetefan vad jag ska skriva. blir säkert massa mysko grjes som inte hänger ihop alls men det är så jag funkar.
va ett tag sen jag bloggade sist, har väl inte hänt så mycket sen sist. mår väl inte jättebra, men tror jag mår lite bättre nu.
dock har jag bråkat med E. och det känns inte bra alls. men antar att man inte kan lita på någon knappt längre...
men jag hoppas att det finns någon kvar.
usch ne nu bytervi ämne !
min helg e späckad!
fredag: träffa F. och fixa honom inför festen.
lördag: ha garderoben på wieneraftonen på skolan + hinna till en fest.
söndag: träffa polare och sova :)
hoppas att jag hinner med allt. men det lär jag nog göra :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback