ahmen tjena kexet står du här och smular ? ;)

jadu, vart fan ska man börja.
har inte haft internet på snart 3 månader, så  därför har jag inte bloggat på vääldigtöverdrivetgaletsjukt länge.

humm *-) 

det har hänt jävligtmycket sens jag bloggade sist, de e en sak som är säker.

jag har gått från att må bra, till super and back in the dirt.
har varit underbara dagar då man flyger fram & aldrig kunnat vara lyckligare.
& sen har det varit dagar då man bara vill dö. velat hoppa utan att tänk på något alls.
stog faktiskt på bakongen för någon vecka sen och hängde mig ut, för första gången på länge kännde jag mig fri.
kommer inte på något mer att skriva, får se när nästa uppdatering kommer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback