haai there honey ;D <3

ja, va ska man skriva. en kort sammanfattning av tiden, bråkat med vänner, blivit singel igen, fyllt år, fått en chrush på en kille, insett att de aldrig kommer bli något, sen igår träffade man Pontus, nästan ett år sen man träffade honom sist. och de slutade inte alls bra, jag fick veta att han var förlovad och hade en son, fine sonen hade jag inget emot men förlovnings delen kunde jag inte acceptera. så tog kontakt med hans tjej o sa sanningen. sen hörde jag inte av honom mer. förrens nu ett par dagar sen. vi snackade på msn och så. sen skulle han träffa sin son så vi bytte nummer. sen igår kom han hit, den stackarn cyklade från osby o hit, över tio mil. men iaf, vi träffades snackade, o sen en sak ledde till en annan och vi hade sex. de blev rätt sent och han sov här. roligt nog efter allt som hände mellan honom och mig, så känner jag mig trygg i hans närhet.  är kanske lite intresserad av honom men vet inte om de skulle bli något ändå. I'm not really the relationchip girl.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback