tidsfördriv + kunde inte sova x)

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? – Mitt täcke o min kudde ;D
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? – Magnus (min mise)
3. Vem pussade du senast? - min magnus (katten)
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? – Jaadu ;)
5. Vem av samma kön strulade du senast med? – emma -.-’
6. Har du haft oskyddat sex? – har hänt :/
7. Vem sög du senast av? – Bernard X)
8. Hur ofta strular du? - jadu när ja känner fört  ;)
9. Hur många har du strulat med på en kväll? -  haha 2 kanske
10. Vem var den första personen du strulade med? – min första pojkvän,

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? – C Y
11.  Hur många har du varit tillsammans med? – 3 stycken
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? – men om man är singel nu då :P? men Fredrik
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? –  Noep, är singel ;D

14. Hur länge har ni varit tillsammans? – är fortfarande singel ? x)
15. Sötaste paret? - jag och min dröm pojke ^^
16. Hur ser din drömpartner ut? – lite längre än mig, mörkt hår, piercings och tattoos, och djupa ögon, inte för mycket muskler men ah ^^

17. Hur ska din drömpartner vara? - omtänksam, snäll, rolig, ska kunna snacka om allt med honom och sen ska han visa respekt
18. Hur många gånger har du varit kär? – 6 ggr typ x)
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 3
20. Vem var din första riktiga kärlek? - en pojke vid namn Benjamin

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? – hehe aah ;D 
22. Röker du? – jaa :p
23.  Snusar du? – Noep :D
24. Har du rökt på / knarkat? – nae ^^
25. Hur ofta festar du? - händer väll, men sjukt länge sen sist
26. Vad gillar du att dricka? –  white russian, vodka, olika ^^

27. Har du skurit dig? – jaa, haft självskade beteende.
28. Har du bra självförtroende? - verkligen inte!
29. Hur mår du egentligen? – olika, men sådär J
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? – heheh. De får ni allt fantisera om :D

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? – nej
32. Isåfall, vilka ? – ingens :D
33. Har någon nära dig dött? – djur, men ingen person
34. Hur vill du dö? – i sömnen eller något drastiskt
35. Vill du dö? - nu? naee
36. Har du någon gång varit på dop? - Japp
37. Isåfall, vilka? – mina 3 kusiner och typ min mammas 4-6 kusiner
38. Gillar du livet? - mer eller mindre
39. Vem som står nära dig fick senast barn? – min morbrors flickvän
40. Vill du ha barn, och hur många? - ja, ingen aning, men 2 kanke J

41. Vart bor du? – asarum med morsan i en trevlig lägenhet
42. Vart går du i skola? - Karlshamn
43. Är du smal eller tjock? - jag har alltid tyckt ja varit tjock men mina vänner och familj säger att jag inte är det så :p
44. Är du snygg? - nej, det tycker jag inte
45. Är du nöjd med ditt utseende? - sällan
46. Vad gillar du mest med dig själv? - mina handleder och mina ögon
47. Och vad vill du ändra på? – nästan allt.
48. Vad heter du? - felicia
49. Gillar du ditt namn? om jag ska vara ärlig så nä, men det är för dyrt o byta o sen så ser jag tydligen ut som en felicia så :p
50. Vad gör du på fritiden? - nördar data, är med kompisar, går på stan o typ slappar sönder ;D
FAVORIT

51. Mat – vegitarisk
52. Dricka - FANTA EXOTIC!
53. Färg – svart och typ neon ^^
54. Musik – olika ^^
55. Låt – massa olika men typ ju mer dom spottar och when I held ya.
56. Veckodag -  fredagskvällar, lördag och onsdag
57. Sport: - ridning J
58. Godis – gillar typ inte godis :P men blackcherry klubba :D
59: Artist/band – för många
60: skådespelare/skådespelerska: johnny depp och jim carrey och Angelina jolie

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? – japp
62. Trivs du? – jora J
63. Favoritämnen? – frisör ämnena 
64. Vilka ämnen gillar du inte? – typ idrott har bara 4 ämnen denna terminen :P
65. Vilka lärare gillar du/gillar du inte? – vår matte lärare och anna-lena (frisör)

66. Vart har du praoat? – klippkompaniet, vägga badet och lindebo ålderdoms hem
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - nej (a)

68. Vad vill du jobba som? – frisör
69. Varför? – jag vill arbeta socialt och kreativ sen att får använda händerna är ett plus
70. Vilken klass går du i & gillar du den? – HvFri11a jora, helt okay folk J

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? – Malin

72. Vad heter din pappa? – har ingen pappa
73. Vad heter dina syskon? – mina halvsyskon heter amanda, angelina och jonathan
74. Är dina föräldrar skilda? – de va aldrig gifta
75.  Vad heter dina mor och far föräldrar? – eva-britt och stig
76. trivs du hemma? – olika, men oftast
77. Om inte, varför? - skriver ja inte här
78. Hur är din familj? - den är som den är, rätt pinsam men de funkar (a)
79. Är dina föräldrar pinsamma? – skojar du x) ? men det är väl lite av hennes jobb
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? – jaa, faktiskt

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? - sommar
82. Bikini eller baddräkt? - bikini
83. Rosa eller blått? - BLÅTT
84. Öl eller cider? - cider
85. Vin eller sprit? – båda (a) 
86. Bada eller sola? - bada & sola
87. Chatroulette eller omegle?- say what?
88. Fjortis eller emo? – EMO!
89. John Mayer eller Johnny Cash? -  John Mayer
90. Pop eller rock? - rock

RANDOM

91. Skostorlek? - 39
92. Längd? – 1,60
93. Gillar du bananer? - näe
94. Leker du gärna häst? – öööh what ? är inte 6 år längre
95. Vad heter dina bästa kompisar? – michelle,
96. Hatar du någon? – jaop
97. Vad köpte du senast? – och det tror du jag kommer ihåg
98. Vad åt du senast? – choklad x) dock tycker jag inte om det !
99. Är det många i din skola som gillar dig? – känner inte så många men finns nog några som gör det :)
100. Sista frågan; Är du rasist? – fan heller !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback