~ Snart jul ? ~

 
Tre dagar kvar till julafton, men känns verkligen inte som det. Sure, det är kallt & massa ljusstakar. Men ingen snö, knappt någon julmusik någon stans. I vanliga fall brukar man ju vara trött på julmusiken vid denna tiden. Men inte i år. Vad har hänt liksom? Men ska bli skönt med lov ändå.. Har planer på att träffa nytt folk & skaffa nya vänner. 
 
I övrigt så har jag hittat mina julklappar för i år,(så nu får man ändra om önskelistan!) en som jag ska köpa till mig själv & sen de som mami ska köpa till mig! En ny dator & ny tv ska det bli. Med tanke på att den datorn jag har nu är helt körd, plus att den ska tillbaka till skolan när jag ska ta studenten så känns det lite som en bra idé med ny dator. Tvn jag har funkar lite när den själv vill, plus att tv-bänken ger upp när som pga vikten, så känns det lite osäker att ha det så med två kisar som springer runt. Men i vilket fall, när jag fått hem det, så är det bara HDMI-kabel, nya hörlurar, ny säng & nytt tv-bord! Sen är jag nöjd! Låter säker som om jag är helt "ha galen" & bortskämd, men sängen jag har är för det första typ 20 år gammal & sen är den sönder. Tv-bordet är säkert 10 år & inte speciellt hållbart. HDMI-kabel är jag fullt kapabel att köpa själv, hörlurar med. Men det andra kan jag behöva lite hjälp med. 
Bilder på daton & tvn;
 

any way;
 
 
Over and Out party ppl!

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback