Thank god it's friday!

Hade en helt awesome dag igår, hade en jättetrevlig dag på stan med Nellie, köpte en parfym från New Yorker för 99kr, har gått & suktat efter den sen den kom ut! Värmeskydd från got2b för 35 kr, en stor burk (?) med badskum för 35kr & deo för 30kr. Känns som helt okej priser faktiskt! 
Sen var det hem till Madde & fläta i dreadsen, lite nack + rump ont & tre timmar senare var vi klara, & hungriga så då drog vi ner till pizzerian & beställde en varsin kycklingrulle med vitlökssås. Yummy! 
Idag har jag slappat största delen av dagen, sen i eftermiddags så hjälpte jag Mella med blekning av hennes hår. 
Nu ikväll har jag uppdaterat mig med senaste avsnitten av vampire diaries & awkward!  Längtar tills nästa vecka när de nya kommer! 
Sen i morgon så blir det fiesta med massa härligt folk! I can't wait ! 

 Mina fina inköp ! 

Jag i mina fina dreads! Aj löööw ijt! 


Over and out ! <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback