Skola & Tankar !

Första skoldagen efter lovet idag, kändes helt okej. Hade bara engelska på schemat, "show and tell" & hade herr Nalle med mig. Var sugen på att ta en av mina råttor med mig. Men hade nog inte varit så smart, finns säkert folk med fobi & allergi. Så tyvärr fick dom stanna hemma! 

Sen har jag även planer på att börja träna! Bli av med lite vikt & få bättre kondition. Vilket inte hade varit helt fel. Det ända som jag har lite ångest/oro över är mina bröst, låter säkert jättekonstigt. Men jag har små bröst som det är & bröst består av fett = mindre fett, mindre bröst. 
Men samtidigt, om jag går ner i vikt & blir smalare. Så kanske det inte ser så dumt ut? 
Men tanken på att lägga pengar på nya bh-ar & inte kunna använda den fina nit bh-n som jag fått hem svider lite faktiskt. Men det lär väl bli värt det. Jag får ju trots allt se det från den ljusa sidan, kommer kunna köpa vilka kläder som, bli mer bekväm i min kropp på sommaren! Äh, det är nog inte så farligt trots allt. Jag lär ju tjäna på det! 
Och jag lär ju ha världens bästa gympolare. Någon som har samma mål som jag! Min "lillasyster" Nellie! Tror vi kommer peppa varandra rätt bra. 

Så snart kommer jag bli en tränings bloggare som alla andra ! ;) 
Haha, nejdå! Kommer fortsätta skriva om min tråkiga vardag! Men kommer säkert skriva lite om min träning och hur det går. Kommer bli kul att se skillnaden, för jag har inte så svårt för att gå ner i vikt. Inte för att gå upp i vikt heller för den delen! 
Men hoppas på o gå ner ca 5kg första månaden! Vilket kanske verkar som ett lågt mål, men klarar jag det, så vet jag att jag kommer klara min mål vikt som är mellan 70-75kg, låter kanske mycket, men för någon som väger runt 90kg så känns det ändå rätt lagom for now. Det är trots allt en viktskillnad på 20/15kg. Men när jag nått det målet, så sätter jag upp ett nytt mål, tills jag räknas som normalviktig för min längd, och det är mellan 50-65kg. Så mitt slut mål är ju egentligen att väga typ hälften så mycket som jag väger nu. 


Men jag kommer klara det! 
 



Over and out my lovers! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback