~ Update 2.0 ~

Har inte uppdaterat på länge, shame on me! Men är ute på praktik & har väl inte hänt så överdrivet mycket den senaste tiden, har väl mest varit små grejer. 

Har i alla fall fått veta något väldigt ironiskt, mitt ex. Hon erkände nu som först att hon va otrogen mot mig, men fick även veta att tjejen hon va otrogen med (som då blev hennes flickvän). Va otrogen mot henne. 
Karma is a bitch! 
Självklart kommer mitt ex nu & skriver att hon saknar mig & massa. 

Va på lokalspelning på effekt igår, såg Charlie & Fredrik tsm med Mella. Sen drog vi till lochen, träffade på massa trevligt folk! 

Men men i vilket fall! 
Har köpt en klänning till nyår & nytt smink, för jag hade sån otur att allt smink tog slut nästan samtidigt. 

Foundation: 140kr (MaxFactor)
Mascara: 140kr (Isadora)
Puder: 100kr (Isadora)
Lipgloss: 10kr (H&M)


Klänningen är från H&M & kostar 299kr

Sista veckan på praktiken nästa vecka, har bokat in mig på klippning & färgning sen har jag även bokat in en tid för nagelförlängning på Tattoo & Beauty. 

Men nu ska jag ta & lägga mig i ett skumbad


Over and out my pretty ones!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback