Finally !

Idag kom min nit-bh (("lyckligtjej.se")), riktigt nöjd med köpet faktiskt! Den passade perfekt! Dock väntar jag fortfarande på paketet från H&M, tycker dom varit ovanligt sega med denna leveransen, fast allt fanns i lager! Hoppas bara de kommer innan fredag, för ska ha strumpbyxorna på halloween. Så hade ju varit en fördel om de kommer snart. Något som jag hoppas kommer imorgon är mina dreads, Kibas skickade dom idag, så har jag riktig jäkla tur, så kanske...kanske dom kommer imorgon. Vilket jag hoppas på, fast jag kommer inte kunna fläta i dom förens tidigast torsdag, eftersom jag ska färga håret då. 
Spenderade typ hela dagen med Madde & hennes lilla iller bebis Lucifer. Han är så sjukt söt! Men hade nog inte velat ha en själv, är nöjd med mina små råttor & min lilla misekis. 
I övrigt har det väl inte hänt så mycket..
Oh well  
 
 
 
 
 
 Mina fina dreads! 
 
 
 Mitt fina paket från members.com 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback