~ life update 2.0 ~

har inte bloggat på ett tag, dumma mig! Har väl inte hänt så överdrivet mycket, kan också vara därför jag inte har bloggat.Gjorde dock en haul i torsdags(?) men den vill inte laddas upp.  Men så fort den är uppladdad, så kommer den hamna här på bloggen! 
Har ju dock beställt studentklänning och väska till balen, så är inte mycket kvar nu. 

Allt närmar sig med storm steg, snart fyller jag år, sen äre bal och sen tar man studenten. Vad f*n ska man göra sen då? Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på, vet ju vad jag vill göra. Jag hade en sån annorlunda syn på hur mitt liv skulle vara nu.  Jag skulle ha ett jobb, bo i egen lägenhet. Vara så självständig, men nej, här ligger jag i min säng, kvar i mammas lägenhet. 
Känner mig så hopplös... 
Men men, hoppas det löser sig snart, för även om jag älskar min mamma, så både behöver och vill jag ha ett eget hem. 
Oh well! 
ska ut och gå nu snart med mella, så.... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback