~ update 2.0 ~

Haft ett litet uppehåll nu med bloggandet, har inte orkat efter jobbet. Har bokstavligt trillat i säng när jag kommit hem. Men nu kommer det bli som normalt ige,  fick sparken idag.. Känns så fruktansvärt surt.. Men men livet går vidare! 
 
Har även spenderat lite pengar på kläder, men har inte haft tiden över för att göra en haul. Tyvärr! 
 
Hade tänkt införskaffa en riktig kamera så jag slipper göra mina vlogs med mobilen. Blir dålig kvalité & är frustrerade att behöva börja om så fort nån ringer! Plus att jag ska införskaffa bättre bredband, har just nu ett mobilt från tre. Men är ju kass hastighet på uppladdningen, lite därför också som jag inte lagt upp mer vloggar, för det tar nästan tre dagar för att ladda upp en video som är runt 5-10 min lång.
Och det är inte okej! 
Men nu blir det inte så eftersom jag inte kommer få någon lön. 
Men blir ju att dra till arbetsförmedlingen & kontakta soc på nytt imorgon.
 
Well yeah.. 
 
Over and Out!  
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback