New year, new memories!

Har inte bloggat sen i september.. Shit vad tiden har gått fort säger jag bara! 

Flyttade till egen lägenhet i oktober, så då var det fullt upp & första tiden hittade jag ingenting! Men nu rullar det på rätt bra. Sen i november så flyttade en barndomsvän till mig in i samma trappuppgång. Hade inte träffat henne på nästan 11år, men det är precis som vi aldrig tappade kontakten. Vilket är super skönt! 
Sen var det jul & massa fix inför det och då även fix & planering inför nyårsafton. 
Så har verkligen inte varit en lugn stund! 

Har även börjat på med diet och ett motions schema, då mitt mål är att gå ner ca 25 kg till sommaren. Vilket blir en lätt match! 

Så detta lär bli ett bra år! 

Over and Out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback